РЕГУЛЮВАННЯ РОЗВАЛУ-СХОДЖЕННЯ КОЛІС ВАНТАЖІВОК, АВТОБУСІВ І МІКРОАВТОБУСІВ

 

Технічне оснащення нашої СТО дозволяє проводити кваліфіковану процедуру регулювання розвалу і сходження коліс вантажних машин, автобусів і мікроавтобусів всіх марок з використанням прогресивного 3D-моделювання. Для тестування використовується спеціальний регулювальний стенд ТЕХНО ВЕКТОР 7 TRUCK серій HT і MC.

 

Можливості приладу серії НТ

  • Одночасне фіксування показників роботи 4-х осей;
  • Довжина прокатки – 760 мм;
  • Вимірювання від базової лінії або рами;
  • Диски до 28² без додаткових опцій;
  • Вільний проїзд транспорту.

 

Можливості стенду серії МС

  • Мобільність стенду робить роботу по регулюванню комфортною;
  • По закінченню робіт стенд можна відкотити на місце зберігання;
  • Не потребує калібрування після пересування;
  • Використовуються бездротові технології Wi-fi;
  • Автономна робота без підключення до мережі живлення до 10 годин;
  • При цілодобовій експлуатації використовуються кабелі електромережі і передачі даних;
  • Вільний проїзд транспорту;
  • Опори під колесами легко переміщуються і фіксуються;
  • Додаткова відеокамера і мішень для вимірювання позицій блоків основних камер відносно один одного;
  • Вимірювання колісної бази довжиною до 16 м.

 

Стенд призначений для вимірювань і регулювання кутів установки коліс вантажного автотранспорту, автобусів і мікроавтобусів в умовах СТО, діагностичних центрів, автозаводів, автобаз. Основна функція – вимірювання кутів положення осей і коліс машин за допомогою камер і плоских мішеней, на яких нанесено шаховий малюнок.

 

Комплектація стенду

 

  1. Комп’ютерний блок управління
    • Ергономічний дизайн панелі управління;
    • Потужний процесор для обробки даних;
    • Кольоровий LCD монітор 21,5²;
    • Повнорозмірна клавіатура;
    • Дистанційний пульт управління;
    • Струменевий принтер з функцією кольорового друку.
  2. Програмне забезпечення ТЕХНО ВЕКТОР з 3D-візуалізацією
    • Операційна система MICROSOFT WINDOWS 10;
    • У режимі real time програма відстежує кути установки і положення коліс і формує візуальну модель для оператора, завдяки якій визначаються неполадки;
    • Обчислення проводяться з урахуванням похибок зображень, переданих з відеокамер за допомогою спеціально розроблених математичних алгоритмів;
    • Розгорнута довідкова система робить програмне забезпечення доступним для розуміння навіть непідготовлених користувачів;
    • У комплекс входить розширений блок управління звітністю.
  3. Система машинного зору
    • Складається з набору вертикальних стійок із закріпленими на них відеокамерами з висококласними матрицями. Прецизійні камери передають дані по TCP / IP протоколу
    • Враховує особливості конкретного робочого місця;
    • Забезпечує наскрізний проїзд вантажівок;
    • Розпізнає мішені, прикріплені до коліс, і положення мішені-щупа, після цього виробляє високоточний математичний розрахунок їх розташування в просторі;
  4. Мішені
    • Без електроніки;
    • Плоскі пасивні відбивачі з шаховим малюнком;
    • Ударо-захисні корпуси;
  5. Мішень-щуп
    • Визначає центральну лінію машини;
    • Вимірює положення рами авто;
  6. Захвати коліс
    • Мають функцію самоцентрування;
    • Обслуговують колеса до 24² (28² для серії НТ).

Наслідки ігнорування регулярного тестування і регулювання розвалу-сходження коліс вантажівок

 

  • Прискорений знос шин;
  • Збільшені витрати палива;
  • Важко повернути кермо;
  • Машина не слухається керма;
  • Після повороту кермо не повертається у початкове положення;
  • Змінюється радіус розвороту (кожен раз інше значення);
  • З’являється крен;
  • Автомобіль «веде» в сторону на високій швидкості.

Чому важливо проходити регулювання розвалу-сходження коліс вантажівок

 

Відрегульований розвал і сходження дає переваги:

  • Хороша керованість і маневреність автомобіля;
  • Дотримання заданої траєкторії руху;
  • Мінімальна вірогідність заносу;
  • Правильний знос шин;
  • Економна витрата палива;
  • Зменшення ймовірності ремонту рульового управління і підвіски;
  • Безпека при русі.

Коли потрібно проводити вимірювання і регулювання розвалу сходження

 

  • Кожні 10-12 тисяч пробігу автомобілю;
  • Після заміни компонентів підвіски;
  • Після аварійного гальмування або зіткнення;
  • При сильному зносі машини.

 

Крім перерахованого вище, рекомендуємо звернутися в нашу СТО для регулювання розвалу і сходження в разі, коли був відчутний удар в підвіску, їзда по вибоїнах і пересіченій місцевості, наїзди на перешкоди.

ФОРМА ЗВОРОТНОГО ЗВ'ЯЗКУ
ФОРМА ЗВОРОТНОГО ЗВ'ЯЗКУ
ФОРМА ЗВОРОТНОГО ЗВ'ЯЗКУ
ФОРМА ЗВОРОТНОГО ЗВ'ЯЗКУ
ФОРМА ЗВОРОТНОГО ЗВ'ЯЗКУ
ФОРМА ЗВОРОТНОГО ЗВ'ЯЗКУ
Icon Form