РЕГУЛЮВАННЯ РОЗВАЛУ-СХОДЖЕННЯ КОЛІС ВАНТАЖІВОК, АВТОБУСІВ І МІКРОАВТОБУСІВ
Технічне оснащення нашої СТО дозволяє проводити кваліфіковану процедуру регулювання розвалу і сходження коліс вантажних машин, автобусів і мікроавтобусів всіх марок з використанням прогресивного 3D-моделювання. Для тестування використовується спеціальний регулювальний стенд ТЕХНО ВЕКТОР 7 TRUCK серій HT і MC.
Можливості приладу серії НТ
- Одночасне фіксування показників роботи 4-х осей;
- Довжина прокатки – 760 мм;
- Вимірювання від базової лінії або рами;
- Диски до 28² без додаткових опцій;
- Вільний проїзд транспорту.
Можливості стенду серії МС
- Мобільність стенду робить роботу по регулюванню комфортною;
- По закінченню робіт стенд можна відкотити на місце зберігання;
- Не потребує калібрування після пересування;
- Використовуються бездротові технології Wi-fi;
- Автономна робота без підключення до мережі живлення до 10 годин;
- При цілодобовій експлуатації використовуються кабелі електромережі і передачі даних;
- Вільний проїзд транспорту;
- Опори під колесами легко переміщуються і фіксуються;
- Додаткова відеокамера і мішень для вимірювання позицій блоків основних камер відносно один одного;
- Вимірювання колісної бази довжиною до 16 м.
Стенд призначений для вимірювань і регулювання кутів установки коліс вантажного автотранспорту, автобусів і мікроавтобусів в умовах СТО, діагностичних центрів, автозаводів, автобаз. Основна функція – вимірювання кутів положення осей і коліс машин за допомогою камер і плоских мішеней, на яких нанесено шаховий малюнок.
Комплектація стенду
- Комп’ютерний блок управління
- Ергономічний дизайн панелі управління;
- Потужний процесор для обробки даних;
- Кольоровий LCD монітор 21,5²;
- Повнорозмірна клавіатура;
- Дистанційний пульт управління;
- Струменевий принтер з функцією кольорового друку.
- Програмне забезпечення ТЕХНО ВЕКТОР з 3D-візуалізацією
- Операційна система MICROSOFT WINDOWS 10;
- У режимі real time програма відстежує кути установки і положення коліс і формує візуальну модель для оператора, завдяки якій визначаються неполадки;
- Обчислення проводяться з урахуванням похибок зображень, переданих з відеокамер за допомогою спеціально розроблених математичних алгоритмів;
- Розгорнута довідкова система робить програмне забезпечення доступним для розуміння навіть непідготовлених користувачів;
- У комплекс входить розширений блок управління звітністю.
- Система машинного зору
- Складається з набору вертикальних стійок із закріпленими на них відеокамерами з висококласними матрицями. Прецизійні камери передають дані по TCP / IP протоколу
- Враховує особливості конкретного робочого місця;
- Забезпечує наскрізний проїзд вантажівок;
- Розпізнає мішені, прикріплені до коліс, і положення мішені-щупа, після цього виробляє високоточний математичний розрахунок їх розташування в просторі;
- Мішені
- Без електроніки;
- Плоскі пасивні відбивачі з шаховим малюнком;
- Ударо-захисні корпуси;
- Мішень-щуп
- Визначає центральну лінію машини;
- Вимірює положення рами авто;
- Захвати коліс
- Мають функцію самоцентрування;
- Обслуговують колеса до 24² (28² для серії НТ).
Наслідки ігнорування регулярного тестування і регулювання розвалу-сходження коліс вантажівок
- Прискорений знос шин;
- Збільшені витрати палива;
- Важко повернути кермо;
- Машина не слухається керма;
- Після повороту кермо не повертається у початкове положення;
- Змінюється радіус розвороту (кожен раз інше значення);
- З’являється крен;
- Автомобіль «веде» в сторону на високій швидкості.
Чому важливо проходити регулювання розвалу-сходження коліс вантажівок
Відрегульований розвал і сходження дає переваги:
- Хороша керованість і маневреність автомобіля;
- Дотримання заданої траєкторії руху;
- Мінімальна вірогідність заносу;
- Правильний знос шин;
- Економна витрата палива;
- Зменшення ймовірності ремонту рульового управління і підвіски;
- Безпека при русі.
Коли потрібно проводити вимірювання і регулювання розвалу сходження
- Кожні 10-12 тисяч пробігу автомобілю;
- Після заміни компонентів підвіски;
- Після аварійного гальмування або зіткнення;
- При сильному зносі машини.
Крім перерахованого вище, рекомендуємо звернутися в нашу СТО для регулювання розвалу і сходження в разі, коли був відчутний удар в підвіску, їзда по вибоїнах і пересіченій місцевості, наїзди на перешкоди.